Forum użytkowników reprezentacja.net

Forum o siatkówce, tutaj dyskutujemy na różne siatkarskie tematy.


#1 2011-01-04 15:40:35

Dante

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-04
Posty: 15
Punktów :   

Regulamin

1. & Wprowadzenie

1.0 Jeżeli dany użytkownik zarejestrował się, oznacza to, iż zaakceptował warunki Regulaminu.

1.1 Nie znajomość Regulaminu nie usprawiedliwia w przypadku przekroczenia, któregoś z jego punktów.

1.2 Społeczność forum(Użytkownicy, Administrator oraz Moderatorzy) powinni zachować kulturę. Każdy zobowiązuje się do tego by nie nękać i nie zanudzać innych. Wyrazy typu „EJ”, „Już”  lub dowolnego rodzaju wulgaryzmy nie będą tolerowane, ale za to „nagradzane” w postaci „-„ lub bana.

1.3 Społeczność siatkówkarn.pun.pl powinna pomagać sobie w wszelkiego rodzaju sprawach, dotyczących gorszego traktowania. Administracja ma prawo usunięcia osób wykazujących Rasistowskie gesty, wulgarne słowa, etc. Użytkownik, który jest obrażany czy poniżany powinien to natychmiast zgłosić do Administracji strony.

1.4 Prywatne wiadomości użytkowników są ich własnością. Tam mogą pisać, co chcą oraz wysyłać sobie adresy, etc. Jednak strona, siatkowkarn.pun.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

1.5 Administracja forum zastrzega sobie możliwości zmiany Regulaminu, w każdy możliwy sposób, lub kradzieży Regulaminu na własne forum, bądź podrobienia jego treści.


2. Poruszanie się po forach

2.0 Spam i offtopic na forum nie są dozwolone, nie powinniśmy pisać postów pod rząd, gdyż udostępniona jest wam opcja "edytuj". Pisanie, na forum postów, które nie mają więcej niż 5 wyrazów, będą "nagradzane" karą. Jeżeli użytkownik coś ocenia, powinien uzasadnić swoje zdanie. Posty typu, "xxx jest cienki' będą usuwane, a użytkownik otrzyma karę.

2.1 Reklamy umieszczane, przez  użytkowników, będą karane, banem. Wliczając w to wszystko reklamy internetowe. Wyjątek może stanowić pozwolenie Administratora. Nie przestrzeganie tego punktu grozi nawet Banem.

2.2 Obrazki, zdjęcia mogą być podawane tylko do Galerii, który znajduje się w „Menu Nawigacyjnym” u góry strony. Obrazki nie mogą mieć treści nie stosownej, w przypadku pojawiania się nieocenzurowanych zdjęć autorzy będą usuwani jak i banowani.

2.3 Tzw. „Dzieci Neo”, "Trolle", które rejestrują się by coś skopiować, popsuć klimat, zacząć nagminnie łamać punkty Regulaminu, będą banowani.

2.4 Jako prawny założyciel forum zastrzegam sobie możliwości kopiowania materiałów strony. Wszelkie takie wypadki będą wyłapywane i zgłaszane do odpowiedniego miejsca.


3. & Tematy i Posty

3.0 Tematy zakładamy tylko wtedy gdy jest to konieczne(np. jakaś ciekawa aktualność), lub administrator poprosił nas o takową czynność. Aby go w ogóle założyć, upewniamy się czy podobnego już nie ma i czy jest to napewno odpowiedni dział.

3.1 Temat musi mieć nazwę. Powinna ona odzwierciedlać jego treść.

3.2 Treść naszego posta powinna być kulturalna. Krótkie posty, które mają jedynie za zadanie podnieść nam ilość naszych postów będą usuwane, zaś autor otrzyma „-„.

3.3 Treść tematu/postu powinna być zgodna z wszystkimi punktami regulaminu.

3.4 Zabrania się postów niezrozumiałych, bezsensownych i nie na temat.


4. & Konta

4.0 Nazwa konta(Nick) zależy tylko i wyłącznie od autora, pod warunkiem, że nie łamie ona punktów regulaminu.

4.1 Nieaktywne konta zostaną przez Administracje usunięte.

4.2 Oprócz Administratora, prawo do banowania ma też Moderator. Powinni się oni stosować do zasady, która mówi, że banowany użytkownik musi dostać jasny i uwzględniony powód. Nie może to wyglądać tak:, „Bo jest głupi", etc. Użytkownik niepowiadomiony ma prawo zgłosić się do odbanowania, zaś Moderator, który takowego bana dał(każdy mod, musi pisać swój nick, żeby było wiadomo, kto zbanował) będzie zdegradowany do rangi "Użytkownika"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl